Kütahya'da bir okul etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 25 kişi hastanede tedavi altına alındı. İhlas Haber Ajansı'nın bildirdiğine göre, olay Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen bir etkinlikte meydana geldi.
Etkinlikte Pilav ve Tavuk İkramı
Meydan Mahallesi'nde bulunan okulda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Şikayetlerin artması üzerine çok sayıda kişi sağlık kuruluşlarına başvurdu.
Hastaneye Başvuranlar
Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu. Tedavi altına alınan hastaların durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Soruşturma Başlatıldı
Olayla ilgili inceleme başlatıldığı belirtildi. Yetkililer, gıda zehirlenmesinin kaynağını belirlemek için numuneler alarak çalışmalara başladı. Etkinlikte sunulan yemeklerin hijyen koşulları ve hazırlık süreci mercek altına alındı.



