Manisa'nın Salihli ilçesinde belediye hizmet binası önünde yaşanan olayda, bir şahıs önce belediye tarafından sahiplenilen 'Gece' isimli köpeğe, ardından da güvenlik görevlilerine tekme attı. Gözaltına alınan şüpheli K.T. (49), çıkarıldığı mahkemece 'basit yaralama' suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Olayın Detayları
Olay, 21 Haziran sabah saatlerinde Salihli Belediyesi hizmet binası önünde meydana geldi. İddiaya göre K.T., bina önünde bulunan belediye köpeğine tekme attı. Bu sırada olaya müdahale etmek isteyen güvenlik görevlilerine de saldıran şüpheli, arbede sonucu güvenlik ekipleri tarafından etkisiz hale getirildi.
Adli Süreç
Olayın ardından polis ekiplerine teslim edilen K.T., belediye avukatlarının şikayeti üzerine gözaltına alındı. Emniyetteki işlemleri tamamlanan şüpheli, adliyeye sevk edildi. Mahkeme, K.T.'yi 'basit yaralama' suçundan tutuklayarak cezaevine gönderilmesine karar verdi.



