İzzet Yıldızhan: Kubilay Kaan Davasında En Mağdur Benim
İzzet Yıldızhan: En Mağdur Benim

İstanbul'da işlenen ve kamuoyunda büyük yankı uyandıran 21 yaşındaki Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasının duruşmasında tutuksuz yargılanan ünlü türkücü İzzet Yıldızhan, mahkeme salonunda savunma yaptı. Yıldızhan, olayla hiçbir ilgisinin bulunmadığını belirterek beraatini talep etti.

İzzet Yıldızhan Savunmasında Ne Dedi?

Yaşanan süreçte adının bu olayla anılmasından duyduğu rahatsızlığı dile getiren Yıldızhan, olay gününe dair detayları paylaştı. Bayram ziyareti için Ankara'da olduğunu ifade eden Yıldızhan, şunları söyledi: 'Metin gece beni aradı, Alaattin kavgaya karışmış dedi ama ne olduğunu bilmiyorum. Telefon görüşmesinden sonra Bilal'i aradım, telefonu kapalıydı. Sabah kalktığımda çocuklarım bir cinayet olduğunu ve Alaattin Kadayıfçıoğlu'nun adının geçtiğini söyledi. Metin'i tekrar arayıp durumu sorduğumda bana 'Olay bu sanırsam, ben de bilmiyorum' yanıtını verdi.'

45 Gün Cezaevinde Kaldı

Olay nedeniyle 45 gün cezaevinde kaldığını vurgulayan ünlü sanatçı, savunmasını şu sözlerle sürdürdü: '45 gün cezaevinde yattım ne olduğunu bilmeden. Ben 9 çocuğa bakıyorum en mağdur taraftayım. Beraat etmek istiyorum. Metin ile mesajlarımın sebebi çocuktan bilgi alırsanız bana haber vermeleri için yazıştığımız bir mesajdı.'

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Yıldızhan'ın bu ifadesi, mahkeme heyeti ve duruşma salonundakiler tarafından dikkatle dinlendi. Dava süreci devam ediyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması