Aydın-Denizli otoyolunda meydana gelen trafik kazasında, bir yolcu otobüsü ile otomobilin çarpışması sonucu 20 kişi yaralandı. Kazada yaralananlardan birinin durumunun ağır olduğu bildirildi.
Kaza Anı ve Müdahale
Edinilen bilgiye göre, Aydın-Denizli otoyolunda seyir halindeki yolcu otobüsü, bir otomobille çarpıştıktan sonra kontrolden çıkarak bariyerlere çarptı. Çarpışmanın etkisiyle araçlarda maddi hasar oluşurken, çok sayıda kişi yaralandı. Olayın bildirilmesi üzerine 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yapılan ihbar sonrası bölgeye sağlık, jandarma, AFAD ve Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi.
Kısa sürede olay yerine ulaşan ekipler, yaralılara ilk müdahaleyi olay yerinde gerçekleştirdi. Kazada yaralanan 11 kişi, ilk müdahalelerinin ardından ambulanslarla Denizli'deki hastanelere kaldırıldı. Bu yaralılardan birinin durumunun ağır olduğu öğrenildi. Diğer 9 yaralı ise ambulanslar ve özel bir araçla Nazilli Devlet Hastanesi'ne sevk edildi.
Soruşturma Sürüyor
Kazayla ilgili olarak jandarma ekipleri tarafından soruşturma başlatıldı. Olayın kesin nedeni henüz belirlenemezken, yetkililer kazanın oluş şekliyle ilgili incelemelerini sürdürüyor. Kazada yaralananların sağlık durumları hakkında ise henüz resmi bir açıklama yapılmadı.



