Burdur Gölü'nde kaybolan iki kişi Karakent mevkisinde sağ bulundu
Burdur Gölü'nde kaybolan iki kişi sağ bulundu

Burdur Gölü'nde kanoyla açıldıktan sonra kaybolan biri kadın 2 kişi, ekiplerin yürüttüğü arama çalışması sonucu Karakent mevkisinde sağ olarak bulundu. Burdur Valiliği, ilk belirlemelere göre iki kişinin sağlık durumlarının iyi olduğunu açıkladı.

Olayın Gelişimi

Olay, Burdur Gölü'nün İlyas köyü kıyısında meydana geldi. Saat 16.00 sıralarında kanoyla göle açılan biri üniversite öğrencisi 2 kişiden haber alamayan yakınları, 112 Acil Çağrı Merkezi'ni arayarak yardım istedi. İhbar üzerine bölgeye AFAD, itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Arama Çalışmaları

Botla göle açılan ekipler, kayıp ihbarı yapılan 2 kişiyi bulmak için arama çalışması başlattı. Arama çalışmalarında gece görüş özellikli dron da kullanıldı. Ekiplerin gölde yürüttüğü çalışmalar sonucu kayıp kişilere akşam saatlerinde Karakent mevkisinde ulaşıldı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Valilikten Açıklama

Burdur Valiliği'nden yapılan açıklamada, “Burdur Gölü'nde kaybolan vatandaşlarımız, ekiplerimizin yürüttüğü çalışmalar sonucunda Karakent mevkisinde sağ olarak bulunmuştur” denildi. Açıklamada, ilk belirlemelere göre iki kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması