Melis Fis, geçtiğimiz akşam Sarıyer'deki bir kültür sanat merkezinde açık havada sahne aldı. Pembe sahne kıyafetiyle dikkat çeken şarkıcı, konserine 14 kişilik dans ekibi eşliğinde 'Gülü Sevdim Dikeni Battı' şarkısını söyleyerek başladı.
Fis, şarkıları ve sahne enerjisi ile misafirlerine festival gibi bir gece yaşattı. Konser boyunca sevilen şarkılarını seslendiren sanatçı, dansçılarıyla uyumuyla da beğeni topladı.


