Bakan Ersoy turizmde sürdürülebilir büyüme ve yatırım vurgusu yaptı
Bakan Ersoy: Turizmde sürdürülebilir büyüme ve yatırım

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya gelerek sürdürülebilir büyüme ve yatırım ortamının güçlendirilmesini ele aldı.

Toplantıya katılan kuruluşlar

Toplantıya Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Nadir Alpaslan, Yatırım ve İşletmeler Genel Müdürü Neşe Çıldık, Türkiye Otelciler Birliği (TÜROB) Yönetim Kurulu Başkanı Müberra Eresin, Belek Turizm Yatırımcıları Birliği (BETUYAP) Başkanı Ali Özdoğan, Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Başkanı Erkan Yağcı, Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği (AKTOB) Başkanı Kaan Kaşif Kavaloğlu ve Turizm Yatırımcıları Derneği (TTYD) Başkanı Oya Narin katıldı.

Sürdürülebilir büyüme ve yatırım vurgusu

Bakan Ersoy, toplantıya ilişkin yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: "Turizmde sürdürülebilir büyüme, yatırım ortamının güçlendirilmesi, sektörün ihtiyaçları ve Türkiye'nin küresel turizmdeki güçlü konumunu daha da ileriye taşıyacak adımlar üzerine kapsamlı istişarelerde bulunduk. Kamu-özel sektör iş birliğiyle ülkemizin turizm potansiyelini geliştirmeye ve sektörümüzü yeni başarılara taşımaya kararlılıkla devam edeceğiz."

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Görüşmede Türkiye'nin son yıllarda turizm alanında elde ettiği başarıların kalıcı hale getirilmesi ve sektörün rekabet gücünün artırılmasına yönelik çalışmalar ele alındı. Kamu ve özel sektör arasındaki güçlü iş birliğinin önemine dikkat çekildi.

İstişareler devam edecek

Türkiye'nin turizm vizyonu doğrultusunda sektör temsilcileriyle düzenli istişarelerin devam edeceği belirtilirken, turizm yatırımlarının desteklenmesi ve sürdürülebilir gelişimin güçlendirilmesi yönündeki çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması