Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe'de düzenlenen Muharrem İftar Programı'nda önemli açıklamalarda bulundu. Programda birlik ve beraberlik mesajları veren Erdoğan, muharrem ayının İslam dünyası için taşıdığı anlamı vurguladı.
Birlik ve Beraberlik Vurgusu
Erdoğan, konuşmasında, "Muharrem ayı, birlik ve beraberliğimizi pekiştirdiğimiz, kardeşlik duygularımızı tazelediğimiz müstesna bir dönemdir" ifadelerini kullandı. İslam aleminin bu mübarek ayda daha fazla kenetlenmesi gerektiğini belirtti.
Muharrem Ayının Önemi
Cumhurbaşkanı, muharrem ayının Kerbela şehitleri başta olmak üzere tüm İslam büyüklerini anma vesilesi olduğunu hatırlatarak, "Kerbela, İslam tarihinin en acı hadiselerinden biridir. Bu vesileyle bizler, mazlumların yanında olma sorumluluğumuzu bir kez daha hatırlıyoruz" dedi.
Programa çok sayıda davetli katılırken, iftarın ardından dualar edildi. Erdoğan, katılımcılarla tek tek ilgilenerek sohbet etti.



