Erdoğan: Kerbela'nın acısını yüreğimizde yaşıyoruz
Erdoğan: Kerbela'nın acısını yüreğimizde yaşıyoruz

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe'de düzenlenen Muharrem İftarı Programı'nda konuştu. Konuşmasında Müslümanların aşure gününü idrak ettiğini belirten Erdoğan, Kerbela'nın acısının hala yüreklerinde yaşadığını ifade etti.

Kerbela Vurgusu

Erdoğan, 'Kerbela'nın acısını yüreğimizde halen yaşıyoruz. Mümin müminin kardeşidir.' dedi. Fitne odaklarına yönelik mesaj veren Cumhurbaşkanı, 'Fitne odaklarının heveslerini kursaklarında bırakmaya devam edeceğiz.' ifadelerini kullandı.

14 Asırlık Keder

Erdoğan, konuşmasında 'Kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz.' diyerek Kerbela olayının Müslümanlar üzerindeki derin etkisine dikkat çekti. Program, Cumhurbaşkanı'nın katılımıyla Beştepe'de gerçekleştirildi.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Detaylar geliyor...

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması