Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe'de düzenlenen Muharrem İftarı Programı'nda konuştu. Konuşmasında Müslümanların aşure gününü idrak ettiğini belirten Erdoğan, Kerbela'nın acısının hala yüreklerinde yaşadığını ifade etti.
Kerbela Vurgusu
Erdoğan, 'Kerbela'nın acısını yüreğimizde halen yaşıyoruz. Mümin müminin kardeşidir.' dedi. Fitne odaklarına yönelik mesaj veren Cumhurbaşkanı, 'Fitne odaklarının heveslerini kursaklarında bırakmaya devam edeceğiz.' ifadelerini kullandı.
14 Asırlık Keder
Erdoğan, konuşmasında 'Kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz.' diyerek Kerbela olayının Müslümanlar üzerindeki derin etkisine dikkat çekti. Program, Cumhurbaşkanı'nın katılımıyla Beştepe'de gerçekleştirildi.
Detaylar geliyor...



