Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımla karne alan öğrencilere seslendi. Erdoğan, mesajında tüm öğrencileri ve ailelerini tebrik ederek, yaz tatilinin verimli ve keyifli geçmesi temennisinde bulundu.
Erdoğan'ın karne mesajı
Erdoğan, Twitter hesabından yayımladığı mesajında şu ifadelere yer verdi: "Bugün karnesini alan her bir evladımızı, sevgili gençlerimizi ve değerli ailelerimizi en kalbî duygularımla tebrik ediyorum. Gözümüzün nuru yavrularımıza verimli ve keyifli bir yaz tatili diliyorum."
Sosyal medyada geniş yankı
Cumhurbaşkanı'nın paylaşımı kısa sürede binlerce beğeni ve yorum alırken, öğrenci ve velilerden de teşekkür mesajları geldi. Erdoğan'ın mesajı, eğitim yılının sona ermesiyle birlikte milyonlarca öğrencinin karnelerini almasının ardından yayımlandı.



