İki bakan bir araya geldi
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu ile Sağlık Bakanlığı'nda bir görüşme gerçekleştirdi. Bakan Çiftçi, görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından açıklama yaptı.
Görüşmede ele alınan konular
Çiftçi, vatandaşların huzuru, güvenliği ve kamu hizmetlerine daha hızlı erişimi için yürütülen ortak çalışmaları değerlendirdiklerini belirtti. Görüşmede, "HAYAT 112 Acil" mobil uygulaması, afet ve acil durumlara müdahale kapasitesinin güçlendirilmesi, bağımlılıkla mücadele ve toplum sağlığını ilgilendiren konularda kurumlar arası işbirliğinin artırılması ele alındı.
Bakan Çiftçi'den teşekkür
İçişleri Bakanı, "Muhterem Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde, güçlü kurumlar arasındaki eş güdümü daha da pekiştirerek, vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla aziz milletimize hizmet etmeyi sürdüreceğiz. Nazik ev sahipliği dolayısıyla Sayın Bakanımıza teşekkür ediyor, çalışmalarında muvaffakiyetler diliyorum. Allah, devletimize güç, milletimize sağlık ve esenlik, ülkemize huzur ve bereket nasip eylesin." ifadelerini kullandı.



