Türkiye Noterler Birliği'nin 55. Olağan Genel Kurulu'nda başkanlığa seçilen Ankara 65. Noteri Fulya Uysal Güler, görevine başladı. Güler, birliğin tarihinde ikinci kadın başkan olurken, ilk kez kadın ağırlıklı bir yönetim kuruluna başkanlık edecek.
Yönetim Kurulu 5 kadın ve 2 erkek üyeden oluşuyor
Güler, yönetim kurulunun 5 kadın ve 2 erkek üyeden oluştuğunu belirtti. Habertürk'e konuşan Güler, "Birliğimiz tarihinde ilk kez kadın ağırlıklı bir Yönetim Kurulu'na başkanlık edecek olmanın ayrı bir mutluluğunu yaşıyorum. Bu görev, şahsım adına olduğu kadar noterlik mesleğinde emek veren tüm kadın meslektaşlarımız adına da anlamlı bir dönüm noktasıdır" dedi.
"Bu değişim liyakatin yansıması"
Yönetim kurulunun yapısına dikkat çeken Güler, "Bu tablo yalnızca sayısal bir değişimi değil; bilgi, liyakat, deneyim ve ortak çalışma kültürünün bir yansımasını ifade etmektedir. Bize duyulan güvene layık olmak için Yönetim Kurulumuzla birlikte şeffaf, kapsayıcı ve çözüm odaklı bir anlayışla görev yapacağız. Mesleğimizin köklü geleneklerinden aldığımız güçle, geleceğe emin adımlarla ilerlemeyi sürdüreceğiz" diye konuştu.



