Beşiktaş sezon öncesi yemeğinde buluştu! Italiano ve Adalı bir araya geldi
Beşiktaş sezon öncesi yemeğinde buluştu!

Beşiktaş, yeni sezon hazırlıkları öncesinde yemekte bir araya geldi. Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirilen yemek organizasyonuna başkan Serdal Adalı, futbol direktörü Önder Özen, teknik direktör Vincenzo Italiano ve antrenörler ile futbolcular katıldı.

Yemekte Sohbet ve Başarı Dilekleri

Yemekte Özen ve Italiano ile sohbet eden Serdal Adalı, futbolculara başarı dileğinde bulundu. Beşiktaş, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına yarın başlayacak.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması