Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk etap çalışmalarını Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde sürdürdü. Sarı-lacivertli kulübün açıklamasına göre, teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen günün ilk antrenmanı salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık hareketleriyle başladı.
Antrenmanın Detayları
Isınma hareketlerinin ardından sahada çabukluk ve koordinasyon çalışmaları yapıldı. Dar alanda pas oyunlarıyla devam eden antrenman, bireysel çalışmalarla tamamlandı. Oyuncular, kondisyon ve teknik kapasitelerini artırmak için yoğun bir tempo ile çalıştı.
Akşam Antrenmanı Planı
Fenerbahçe, akşam saatlerinde yapacağı ikinci antrenmanla hazırlıklarına devam edecek. Çift antrenman programı ile oyuncuların fiziksel seviyelerinin yükseltilmesi hedefleniyor. Teknik ekip, yeni sezon öncesi takımın uyumunu artırmayı amaçlıyor.



