Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi Elemesi İçin Topuk Yaylası'nda Antrenmanlara Başladı
Fenerbahçe Şampiyonlar Ligi Elemesi İçin Topuk Yaylası'nda

Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi 2. eleme turunda Polonya temsilcisi Gornik Zabrze ile karşılaşacak. Sarı-lacivertli ekip, bu kritik maç öncesinde hazırlıklarına Düzce Topuk Yaylası'nda başladı.

Kafile Coşkuyla Karşılandı

Fenerbahçe kafilesi, Düzce'ye ulaştığında Kaynaşlı gişelerinde Düzce Fenerbahçeliler Derneği üyeleri tarafından tezahüratlarla karşılandı. Taraftarların yoğun ilgisiyle karşılaşan takım, sezonun ilk antrenmanını akşam saatlerinde gerçekleştirdi.

Başkan Aziz Yıldırım'dan Ziyaret

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, Başkan Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu üyelerinin cumartesi günü takımı ziyaret edeceği belirtildi. Ziyarette, takımın kamp durumu ve transfer çalışmaları hakkında bilgi alınması bekleniyor.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Kamp Programı Belli Oldu

Fenerbahçe, 2 Temmuz'a kadar hazırlıklarını Topuk Yaylası'nda sürdürecek. Ardından 5-14 Temmuz tarihleri arasında Avusturya'nın Windischgarsten bölgesinde ikinci kampını gerçekleştirecek. Bu kampta takımın kondisyon ve taktik çalışmalarına ağırlık vermesi planlanıyor.

Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi 2. eleme turunda Gornik Zabrze ile oynayacağı maçlar için hazırlıklarını bu iki kamp döneminde tamamlayacak. Sarı-lacivertliler, Avrupa'da başarılı bir sezon geçirmeyi hedefliyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması