Fenerbahçe'de Yeni Sezon Hazırlıkları Hız Kesmeden Devam Ediyor
Fenerbahçe'de Yeni Sezon Hazırlıkları Sürüyor

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde hız kesmeden devam ediyor. Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen antrenman öncesinde futbol direktörü Oğuz Çetin, takımla kısa bir toplantı yaptı.

Antrenman Öncesi Toplantı ve Çalışma Detayları

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, günün ikinci antrenmanı öncesinde Oğuz Çetin, teknik ekip ve oyuncularla bir araya geldi. Toplantının ardından Çetin, antrenmanın bir bölümünü saha kenarından izledi. Oyuncular, salonda core çalışması yaptıktan sonra sahada ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri gerçekleştirdi.

Dar Alan Çalışmaları ve Hücum Oyunları

Isınmanın ardından oyuncular iki gruba ayrılarak dar alanda 5'e 2 top kapma ve pas çalışması yaptı. İdman, dar alanda hücum oyunlarıyla sona erdi. Fenerbahçe, hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla devam edecek.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Başkan Aziz Yıldırım'dan Ziyaret

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker ile birlikte Topuk Yaylası Tesisleri'ne gelerek takımı ziyaret etti.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması