Kayserispor Başkanı Açıkalın: Tek Suçumuz Kulübe Sahip Çıkmak Oldu
Açıkalın: Tek Suçumuz Kulübe Sahip Çıkmak

Kayserispor Başkanı Açıkalın'dan Duygusal Açıklamalar: "Tek Suçumuz Bu Kulübe Sahip Çıkmak"

Trendyol Süper Lig ekiplerinden Kayserispor'un Başkanı Nurettin Açıkalın, sarı-kırmızılı takımın mevcut durumuna ilişkin önemli bir basın toplantısı gerçekleştirdi. RHG EnerTürk Enerji Stadı'nda düzenlenen toplantıda Açıkalın, takımın ligde kalma umudunun hala devam ettiğini vurguladı ancak yaşanan sportif başarısızlıkların herkesi üzdüğünü ifade etti.

Geçmişten Bugüne Zorlu Süreçler

Kayserispor'da daha önce asbaşkanlık görevinde bulunduğunu hatırlatan Nurettin Açıkalın, hem asbaşkanlık hem de başkanlık dönemlerinde çok sıkıntılı günler geçirdiğini ancak hepsinden alnının akıyla çıktığını belirtti. Açıkalın, "Asbaşkanlığım dönemimde yönetime yeni girmiş birisi olarak transfer tahtasını açmak için şahsi olarak verdiklerimi tüm gazeteler yazmıştı. Bu rakamları sürekli konuşmak istemiyorum ancak emeklerimin zayi edilmesini de istemiyorum." şeklinde konuştu.

Kimse Durumdan Memnun Değil

Takımın içinde bulunduğu durumdan en çok kendisinin rahatsız olduğunun altını çizen Açıkalın, şu ifadeleri kullandı: "Taraftar memnun değil, yönetim memnun değil, kimse memnun değil. Ben de sizler gibi oynanan oyuna, verilmeyen mücadeleye kızıyorum. Benim çok mutlu olduğumu düşünmüyorsunuzdur."

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Başkan Açıkalın, başarısızlık nedeniyle yakın zamanda kongre kararı aldıklarını ve seçime gittiklerini ancak bu süreçte kimsenin aday olarak çıkmadığını açıkladı. "Bugün bu kulübe kim sahip çıkmak istiyorsa bu odadan çıkmadan anahtarını veririm. Tek suçumuz kulübe sahip çıkmak." diyerek duygularını paylaştı.

Ekonomik Nedenler Değil Sportif Performans

Başarısızlığın sebebinin ekonomik nedenler olmadığını vurgulayan Açıkalın, yönetimde olduğu sürede primsiz geçen maçlarının olmadığını belirtti. Kasımpaşa ve Gaziantep FK maçları öncesinde maaş ödemeleri yaptıklarını ifade eden başkan, şu anda sadece 2 maaş ödemesinin kaldığını açıkladı.

Açıkalın, kulübün mali durumuna ilişkin şu çarpıcı bilgileri paylaştı: "Göreve geldiğimizde 20-25 milyon avro borçtan dolayı transfer yasağı vardı. Şimdiki borcumuz 100 bin avro civarında. Bu şehirde kulübe karşılıksız para veren tek başkan benim. Ne çabuk unuttuk 1 milyon 700 bin avroluk borcu bir gecede ödediğimi."

Oyunculara Son Çağrı

Kulübü içinde bulunduğu durumdan kurtarmak için elinden geleni yaptığını vurgulayan Açıkalın, oyunculara önemli bir çağrıda bulundu: "Son 4 haftaya girdik. Bir an önce kendilerine gelip giydikleri formaya layık şekilde mücadele ederek camiayı bu kötü atmosferden çıkarsınlar."

Başkan Açıkalın, halen umudunun olduğunu ve hiçbir şekilde "düştük, bitti" gibi düşüncelere girmediğini belirterek, "Bu takımın ligde kalacağına inancım var. Bu inancımı da muhafaza etmek istiyorum. Takımımıza inanmaktan ve güvenmekten başka yapacağımız bir şey yok." ifadeleriyle sözlerini tamamladı.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması