Burak Yılmaz PFDK'ya Sevk Edildi, Gaziantep FK'dan Ayrılık Açıklandı
Burak Yılmaz PFDK'ya Sevk Edildi, Gaziantep FK'dan Ayrıldı

Burak Yılmaz 4 Maddeden Disipline Gönderildi ve Gaziantep FK'dan Ayrıldı

Gaziantep FK Başkanı Memik Yılmaz, teknik direktör Burak Yılmaz'ın istifası ve disiplin süreciyle ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Rizespor'a kaybedilen maçın ardından istifa eden Burak Yılmaz, "Ben istifa ediyorum. Bıktım çünkü. Burada bir adaletsizlik, hak yeme var. Bu hakemlerle, bu MHK başkanıyla olmaz." ifadelerini kullanmıştı. Başkan Yılmaz, bu açıklamaların ardından Burak Yılmaz ile henüz görüşmediğini belirterek, "Geçmişte yine istifa etmişti, döndürdük. Bu sefer geri dönüş yok." dedi ve karşılıklı anlaşarak yolların ayrıldığını duyurdu.

PFDK'dan Burak Yılmaz'a 4 Maddeden Sevk

Öte yandan, Burak Yılmaz'ın "sportmenliğe aykırı hareket, hakaret, kişilik haklarına saldırı ve futbolun itibarını zedelemeye yönelik açıklamalar" nedeniyle 4 ayrı maddeden Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na (PFDK) sevk edildiği açıklandı. Bu gelişme, teknik direktörün kariyerinde önemli bir disiplin soruşturması başlattı.

Okan Buruk'un Oğlu Ali Yiğit Buruk da PFDK Yolunda

Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk'un oğlu Ali Yiğit Buruk da disiplin kuruluna sevk edildi. Türkiye Futbol Federasyonu'ndan yapılan açıklamada, "Galatasaray Kulübü görevlisi Ali Yiğit Buruk'un, Kocaelispor müsabakasındaki 'sportmenliğe aykırı hareketi' nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı'nın 36. maddesi uyarınca tedbirli olarak PFDK'ya sevkine karar verilmiştir." ifadelerine yer verildi. Raporda, Ali Yiğit'in maç sonu koridorda hakemlere hakaret ettiği belirtildi.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Galatasaray'a Ağır Para Cezası

Galatasaray'a yönelik bir başka disiplin kararı da Göztepe maçı nedeniyle geldi. Taraftarların neden olduğu saha olayları, çirkin ve kötü tezahüratlar sebebiyle kulübe 1 milyon 460 bin TL para cezası uygulandı. Bu ceza, sezon içinde kulüplerin disiplin sorunlarına dikkat çekti.

Kadın Milli Takımı İlk Yenilgisini Aldı

A Milli Kadın Futbol Takımı, 2027 FIFA Dünya Kupası Avrupa Elemeleri B Ligi 2. Grup'ta deplasmanda İsviçre'ye 3-1 mağlup oldu. İlk 2 maçında Malta (3-0) ve Kuzey İrlanda'yı (1-0) yenen takım, bu yenilgiyle 6 puanda kaldı. İsviçre'nin golleri Csillag (2) ve Viola'dan gelirken, Türkiye'nin tek golünü Ebru Topçu kaydetti.

Milli takım, cumartesi günü saat 19.00'da Sinop Şehir Stadyumu'nda yine İsviçre ile karşılaşacak. 5 Haziran'da Kuzey İrlanda, 9 Haziran'da da Malta ile oynayacak olan Türkiye, puan sıralamasına göre Dünya Kupası'na gidebilmek için 2 tur play-off maçı oynayacak. Bu süreç, kadın futbolumuzun uluslararası arenadaki performansını belirleyecek önemli bir dönem olacak.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması