Dursun Özbek'ten Fenerbahçe Derbisi Sonrası Çarpıcı Açıklamalar
Dursun Özbek'ten Fenerbahçe Derbisi Sonrası Flaş Sözler

Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, Süper Lig'in 31. haftasında oynanan ve sarı-kırmızılı takımın 3-0 galip geldiği Fenerbahçe derbisi sonrası önemli açıklamalarda bulundu. Özbek, karşılaşmanın ardından yaptığı değerlendirmede, takımının performansından duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Hak Edilen Bir Galibiyet

Dursun Özbek, derbi galibiyetiyle ilgili olarak, 'Son derece mutlu oldum! Fenerbahçe'ye karşı hak ettiğimiz bir galibiyet aldık, hakeme rağmen aldık! Verilmeyen penaltılar…' ifadelerini kullandı. Özbek, takımının sahada ortaya koyduğu mücadeleden gurur duyduğunu belirtti.

Galatasaray'ın Büyüklüğüne Vurgu

Galatasaray Başkanı, açıklamalarının devamında camianın gücüne dikkat çekerek, 'Allah yolumuzu açık etsin! Bizi istedikleri gibi aşağıya çekmeye çalışsınlar, başaramazlar! Galatasaray çok büyük bir camia' şeklinde konuştu. Özbek, bu sözlerle Galatasaray'ın her türlü zorluğun üstesinden geleceğini vurguladı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Galatasaray'ın bu kritik derbi galibiyeti, ligdeki şampiyonluk yarışında önemli bir adım olarak değerlendiriliyor. Taraftarlar, takımın sergilediği performansın ardından büyük bir sevinç yaşarken, Özbek'in açıklamaları da spor kamuoyunda geniş yankı uyandırdı.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması