Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında Topuk Yaylası'ndaki kamp çalışmalarına devam ediyor. Antrenman öncesinde takımla bir araya gelen Fenerbahçe Futbol Direktörü Oğuz Çetin, teknik ekip ve futbolcularla kısa bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi. Çetin, toplantının ardından antrenmanın bir bölümünü saha kenarından takip ederek oyuncuların performansını gözlemledi.
İsmail Kartal Yönetiminde Yoğun Antrenman
Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, salonda yapılan core çalışmasıyla başladı. Daha sonra sahaya geçen oyuncular, ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleri yaptı. Ardından iki gruba ayrılan futbolcular, dar alanda 5'e 2 top kapma ve pas çalışması gerçekleştirdi. Antrenman, yine dar alanda yapılan hücum oyunlarıyla sona erdi.
Başkan Aziz Yıldırım Kampa Katıldı
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacivertli takımın kamp yaptığı Topuk Yaylası Tesisleri'ne akşam saatlerinde geldi. Yıldırım'a başkan vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyesi Özgür Peker de eşlik etti. Başkan Aziz Yıldırım ve beraberindekilerin sabah antrenmanını takip etmesi ve öğlen yemeğinde takımla bir araya gelmesi planlanıyor.



