Fenerbahçe'de Ederson için olay sözler! 'Herhalde Türkiye'den gitmek istiyor'
Fenerbahçe'nin Galatasaray mağlubiyeti masaya yatırıldı
Sabah Spor yazarları Gürcan Bilgiç ve Ömer Üründül, Fenerbahçe'nin Galatasaray derbisindeki 3-0'lık mağlubiyetini mercek altına aldı. Kırmızı kart gören Ederson ile ilgili eleştiriler ön plana çıktı. Süper Lig'in 31. haftasında Fenerbahçe, Galatasaray deplasmanından 3-0 mağlup ayrıldı. Sarı-lacivertlilerin mağlubiyeti sonrası zirvede puan farkı 7'ye çıktı. Sabah Spor yazarları Gürcan Bilgiç ve Ömer Üründül, Fenerbahçe'nin mağlubiyetini değerlendirdi.
Gürcan Bilgiç: Film yine mutsuz sonla bitti
Gürcan Bilgiç, maçın kritik anlarına dikkat çekti: 'Talisca penaltıyı kaçırdığında 13. dakikaydı. Zor maçta, galibiyet dışındaki sonuçların kabul edilmediği bir durumda, geriye düşmekten bile daha büyük darbe olduğunu geçen dakikalarda anladık. Fenerbahçe takım olarak inancını kaybetti, ardından güvenini ve maçı… Büyük takım refleksleri bir anda Galatasaray'a geçti.'
Bilgiç ayrıca, 'Daha maç başlamadan Okan Buruk, 'Rakip de provokasyon yapabilecekler var' diyerek, taktik dışındaki kurgusunun da mesajını verdi. Hafta boyunca Yasin Kol'a algı yaptılar, maç içindeki sert itirazlar ile de yönetimini ele geçirdiler. Bakmayın 'penaltı' çağırtkanlıklarına, 'her pozisyon yere atla' taktiği ile oynadılar.' şeklinde konuştu.
Ömer Üründül: Ederson'un kırmızı kartı kabul edilemez
Ömer Üründül ise Ederson'un kırmızı kartına sert tepki gösterdi: 'Ederson'un yaptığı hareket kabul edilemez. Herhalde Türkiye'den gitmek istiyor. Bu kadar kritik bir derbide takımını 10 kişi bırakmak affedilmez bir hatadır.' Üründül, Fenerbahçe'nin oyundaki düşüşünü de eleştirerek, 'Penaltı kaçtıktan sonra takım psikolojik olarak çöktü. Galatasaray bu durumu iyi değerlendirdi.' ifadelerini kullandı.



