Samsunspor Teknik Direktörü Thorsten Fink'ten Maç Sonrası Açıklamalar
TÜMOSAN Konyaspor ile 2-2 berabere kalan Yılport Samsunspor'un teknik direktörü Thorsten Fink, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında önemli açıklamalarda bulundu. Trendyol Süper Lig'in 28. haftasında oynanan karşılaşmada istedikleri sonucu alamadıklarını ifade eden Fink, oyuncularının performansından memnun olduğunu belirtti.
Performans Önemli, Ancak Sonuç Hayal Kırıklığı Yarattı
Thorsten Fink, "Her zaman kazanmak ya da kaybetmek önemli değil. Performans da önemlidir. Bu galibiyeti taraftarımıza hediye etmek istedik ama başaramadık. İlk kontratakta golü yedik. Bizim gösterdiğimiz performansa baktığımızda iyi bir performans gösterdiğimizi söyleyebiliriz." dedi. Son dakikada kaçırılan penaltıya da değinen Fink, "Son dakikada kaçırdığımız penaltıya baktığımızda şansız olduğumuzu söyleyebiliriz. Performansa baktığımızda taraftarımızın mutlu olması gerekiyor." şeklinde konuştu.
Penaltı atışları konusunda çözüm arayacaklarını vurgulayan Fink, "Ntcham, son penaltıyı gole çevirmişti. O yüzden ona kullandırdık ama penaltı atışları konusuna mutlaka çözüm bulacağız." ifadelerini kullandı.
Ana Hedef Türkiye Kupası, Süper Lig'de İlk 5 Zor
Thorsten Fink, takımın ana hedefinin Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanmak olduğunu açıkça belirtti. "Ana hedefimiz Türkiye Kupası’nı kazanmak ve oradan da Avrupa’ya gitmek. Kupayı kazanmak kolay olmayacaktır." diyen Fink, Süper Lig'deki durumu da değerlendirdi.
"İlk 5 için çok fazla konuşmayı tercih eden biri değilim. Elbette bugün istediğimiz sonucu elde edemedik. Her maçı kazanmak istiyoruz ama bugün bunu gerçekleştiremedik. İlk 5’te olmak istiyorsak rakiplerimizin maç kaybedip bizim kazanmamız gerekiyor. İlk 5 hedefinin bu sezon zor olacağını söyleyebilirim." şeklinde konuşan Fink, takımın ligdeki hedeflerine ulaşmanın zorluğuna dikkat çekti.
Maçın genel değerlendirmesinde, Samsunspor'un oyun içinde iyi bir performans sergilediğini ancak kritik anlarda şanssızlıklar yaşadığını vurgulayan Fink, taraftarların takımın gösterdiği çabadan memnun olması gerektiğini tekrarladı. Takımın önümüzdeki süreçte hem ligde hem de Türkiye Kupası'nda mücadeleye devam edeceğini belirtti.



