Galatasaray, derbi öncesi Kemerburgaz tesislerinde yaptığı antrenmanlarla adeta bir zafer havası yakaladı. Sarı-kırmızılı ekip, Fenerbahçe karşısında 3-0 gibi net bir skorla galip gelirken, bu başarının perde arkasında özellikle son iki idmandaki yoğun tempolu çalışmaların yattığı ortaya çıktı.
Osimhen'in Motivasyonu Takımı Ateşledi
Nijeryalı yıldız Victor Osimhen, derbi zaferinin ardından yaptığı açıklamada, "Son üç idmanda çok iyi mücadele ettik. Bu, maçtan bile daha istekli, şiddetli ve yorucu idmandı" ifadelerini kullandı. Osimhen'in özellikle cuma ve cumartesi günü Kemerburgaz'da gerçekleşen antrenmanlara damgasını vurduğu belirtildi. Takım arkadaşlarına "Hepinizden daha çok çalışacağım" diyerek seslenen Osimhen, tesisteki negatif havayı bir anda pozitife çevirdi.
Sane de Harladı, Buruk Rahatladı
Osimhen'e antrenmanda Leroy Sane de eşlik edince teknik direktör Okan Buruk rahatladı ve Fenerbahçe planlamasını hücum ağırlıklı bir futbol üzerine yaptı. Beraberlik yeterli olmasına rağmen sarı-kırmızılı takım derbiyi farklı kazanmayı başardı. Bu galibiyetle Galatasaray, şampiyonluk yolunda önemli bir avantaj elde etti.
Kemerburgaz'daki idmanların bu denli etkili olması, takımın fiziksel ve mental olarak ne kadar iyi hazırlandığını gözler önüne serdi. Osimhen ve Sane'nin uyumu, hücum hattında büyük bir tehlike oluştururken, savunmada da disiplinli bir görüntü çizen Galatasaray, Fenerbahçe karşısında hatasız bir oyun sergiledi.



