İzmir'in Süper Lig temsilcisi Göztepe, 2. Lig'de mücadele eden ve yatırımcı arayışını sürdüren bir diğer İzmir ekibi Altınordu'ya talip oldu. Göztepe Onursal Başkanı Mehmet Sepil, kırmızı-lacivertli kulübü devretmek isteyen Altınordu Başkanı Seyit Mehmet Özkan ile temasa geçti. Ancak görüşmenin olumsuz sonuçlandığı öğrenildi.
Altınordu'nun ismi değişmeyecek
Altınordu Başkanı Seyit Mehmet Özkan, kulübün ismini değiştirmek isteyen yatırımcılara kapıyı kapattı. Özkan, altyapı takımları ve tesisleri elinde tutup sadece A takımın yarışmacı haklarını devretmeyi planlıyor. Bu durum, Göztepe ile yapılan görüşmelerde de engel teşkil etti. DHA'nın haberine göre, Mehmet Sepil daha önce de Altınordu'yu devralmak için girişimlerde bulunmuş ancak anlaşma sağlanamamıştı.
Geçmişte de girişim olmuştu
Göztepe Onursal Başkanı Mehmet Sepil, geçtiğimiz yıllarda da altyapısıyla ünlü Altınordu'yu devralmak için girişimlerde bulunmuş ancak anlaşma sağlanamamıştı. Altınordu, altyapıya verdiği önemle tanınan bir kulüp olarak biliniyor. Seyit Mehmet Özkan, kulübün bu kimliğini korumak istiyor.
Altınordu'nun durumu
Altınordu, 2. Lig'de mücadele ediyor ve mali zorluklar nedeniyle yatırımcı arayışını sürdürüyor. Kulüp, altyapı çalışmalarıyla Türk futboluna önemli oyuncular kazandırmış bir ekol olarak öne çıkıyor. Ancak A takım seviyesinde başarı arayışı devam ediyor.
Göztepe'nin hedefleri
Göztepe, Süper Lig'de istikrarlı bir grafik çizmek isterken, İzmir'deki futbol potansiyelini birleştirme amacı taşıyor. Mehmet Sepil, Altınordu'yu bünyesine katarak şehirdeki gücü artırmayı hedefliyordu ancak bu girişim şimdilik sonuçsuz kaldı.



