Aykut Kocaman'dan Oğuz Çetin'e Sert Tepki: İletişim Kesildi
Kocaman'dan Oğuz Çetin'e Ağır Salvo

Fenerbahçe'de olağanüstü kongre sürecinde teknik direktörlük için adı sıkça anılan Aykut Kocaman, yaşanan gelişmelere ilişkin çarpıcı açıklamalarda bulundu. Kocaman, Oğuz Çetin ile yürüttüğü çalışmaların ardından iletişimin aniden kesildiğini belirterek, yönetimin tercihini İsmail Kartal'dan yana kullandığını ifade etti.

Kocaman'dan Süreç Hakkında Açıklamalar

Aykut Kocaman, sürecin 1 Mayıs 2026'da Aziz Yıldırım'ın davetiyle başladığını ve kendisinin resmi bir paydaşı olmadığını vurguladı. Oğuz Çetin ile sezon planlaması, transfer tercihleri ve mevcut oyuncu dengesi üzerine kapsamlı, yoğun ve uyumlu bir çalışma yürüttüklerini belirten Kocaman, şu ifadeleri kullandı:

"16 Haziran Salı gecesi 23.58'de Oğuz Çetin'le yaptığımız ve iyi dileklerle bitirdiğimiz telefon görüşmesi sonrası ansızın iletişim kesilmiştir. Ertesi gün, yönetimin bir tercihte bulunduğu yönündeki haberler kamuoyuna medya aracılığı ile yansımış ve tarafım da bu yolla bilgi sahibi olmuştur."

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

İsmail Kartal'a Başarı Dilekleri

Kocaman, yönetimin tercih ettiği İsmail Kartal ve ekibine başarılar dileyerek, sürecin kendisi için bu şekilde sonuçlandığını ifade etti. Fenerbahçe'de teknik direktörlük koltuğu için yaşanan bu gelişmeler, kulüp içindeki belirsizliği bir kez daha gözler önüne serdi.

Kocaman'ın açıklamaları, sarı-lacivertli taraftarlar arasında da geniş yankı uyandırdı. Teknik direktörlük tercihinin İsmail Kartal'dan yana kullanılması, önümüzdeki dönemde takımın başında kimin olacağı sorusunu netleştirmiş oldu.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması