Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut'tan Fenerbahçe Maçı Öncesi Kritik Disiplin Vurgusu
Konyaspor Teknik Direktörü İlhan Palut, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Fenerbahçe ile oynanacak kritik mücadele öncesi basın mensuplarına önemli açıklamalarda bulundu. Tek maçlık eleme sistemiyle oynanacak bu önemli karşılaşmada takımının hazırlıklarını tamamladığını belirten Palut, oyun disiplinine sıkı sıkıya bağlı kalmanın altını çizdi.
Tek Maçlık Sistemde Hata Payı Yok
İlhan Palut, müsabakayla ilgili olarak şu ifadeleri kullandı: "Tek maç, rövanşı yok, rakip Fenerbahçe. 3 gün önce maçımız vardı Fenerbahçe gibi. En azından mental olarak hazırlıklarımıza başladık. Ligde mesela tek maçta hatalar yapıp diğer maçlarda telafi edebiliyorsunuz. Böyle tek maçlı oyunlarda çok dikkatli olmak lazım. Oyun disiplinine inanılmaz sadık kalmak lazım."
Palut, rakibin gücünün farkında olduklarını belirterek, "Fenerbahçe'nin çok etkili silahları var. Coşkuya sahip olmanız lazım. Top ayağımızdayken cesur olmamız lazım. Oyuncularımı konsantre ve hazır gördüm. Maçın anları olacak. İnşallah istediğimiz sonuçla ayrılan taraf oluruz diye inanıyorum" dedi.
Geçmiş Maçların Referans Olmadığını Belirtti
Fenerbahçe ile bu sezon daha önce oynadıkları maçın hatırlatılması üzerine İlhan Palut, "Fenerbahçe'nin değişebileceği gibi ben de başka takımdayım ve başka özellikteki oyuncularla çalışıyorum. Sezon başındaki Rizespor - Fenerbahçe maçından buraya getirdiğim bir şey yok. Kolay değil, güçlü rakiple oynayacağız. Bugünü bitirelim, lig maçlarını sonra planlarız" şeklinde konuştu.
Konyaspor'un teknik direktörü, takımının bu önemli kup maçına tam konsantrasyonla hazırlandığını ve oyuncuların motivasyonunun yüksek olduğunu ifade etti. Palut, tek maçlık eleme sisteminde küçük hataların bile telafisinin zor olduğunu vurgulayarak, takımının her anına odaklanması gerektiğinin altını çizdi.



