Onuralp Bitim, A Milli Takım aday kadrosundan çıkarıldı!
Onuralp Bitim, A Milli Takım aday kadrosundan çıkarıldı

Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF), A Milli Erkek Basketbol Takımı'nın FIBA 2027 Dünya Kupası Avrupa Elemeleri 1. Tur C Grubu'nda Bosna Hersek ve İsviçre ile oynayacağı maçlar öncesinde Onuralp Bitim'in aday kadrodan çıkarıldığını açıkladı.

Sakatlık nedeniyle kadrodan çıkarıldı

TBF'den yapılan açıklamada, eleme maçlarının hazırlıkları için Antalya'da kampa giren ay-yıldızlı ekipte Onuralp Bitim'in sakatlığı nedeniyle aday kadrodan çıkarıldığı belirtildi. Açıklamada, oyuncunun sağlık durumuyla ilgili detaylı bilgi verilmezken, takımın çalışmalarına kalan oyuncularla devam edeceği ifade edildi.

Milliler zirvede, ikinci tura yükseldi

C Grubu'nda oynadığı 4 maçı da kazanarak 4'te 4 yapan ve lider konumda bulunan Türkiye, ikinci tura yükselmeyi garantilemiş durumda. Milliler, hazırlık kampını 26 Haziran'a kadar Antalya'da sürdürecek. İlk olarak 2 Temmuz'da Bosna Hersek'e konuk olacak olan ay-yıldızlı ekip, 6 Temmuz'da ise İsviçre'yi evinde ağırlayacak.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Takımda eksiklik yaratacak

Onuralp Bitim'in sakatlığı, özellikle Bosna Hersek ve İsviçre maçları öncesinde takımda bir eksiklik yaratacak. Bitim, bu sezon hem kulüp takımında hem de milli takımda önemli katkılar sağlamıştı. Ancak sağlık ekibinin yaptığı değerlendirmeler sonucunda oyuncunun bu maçlarda forma giyemeyeceği kararlaştırıldı.

Türkiye, gruptaki performansıyla dikkat çekerken, sakatlık nedeniyle kadroda yapılan bu değişiklik, teknik heyetin alternatif planlarını devreye sokmasına neden olacak. Milli takımın, kalan maçlarda da aynı başarıyı sürdürmesi bekleniyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması