Trendyol Süper Lig'in 31. haftasında Galatasaray, sahasında ezeli rakibi Fenerbahçe'yi 3-0 mağlup ederek zirvedeki farkı 7 puana çıkardı. Sarı-kırmızılı takımın Nijeryalı yıldızı Victor Osimhen, bu kritik galibiyetin ardından önemli değerlendirmelerde bulundu.
Osimhen'den Sağlık Ekibine Teşekkür
Maçın ardından konuşan Osimhen, sakatlık sürecinde kendisine destek olan doktor Yener İnce ve sağlık ekibine teşekkür etti. “Yüzde yüz dönmem imkansızdı ama beni psikolojik olarak çok iyi hazırladılar. Tüm takım olarak iyi mücadele ettik. Kupada taraftarımızı hayal kırıklığına uğrattık ancak takımımın oyunundan gururluyum, galibiyetten mutluyum” dedi.
Şampiyonluk Hedefine Bir Adım Daha
Her derbide olduğu gibi gol atmayı başaran Osimhen, “Bu benim işim ve bu işi iyi yapıyorum. Takımı tebrik etmek lazım, nasıl hazır olduğumuzu gösterdik. Şampiyonluk hedefimize bir adım daha yaklaştık” ifadelerini kullandı. Yıldız futbolcu, kalan maçlarda da aynı motivasyonla mücadele edeceklerini vurguladı.
Her Maçı Kazanmak İsteyecekler
Önümüzdeki hafta Samsunspor ile karşılaşacaklarını hatırlatan Osimhen, “Samsunspor kaliteli bir rakip. Bundan sonraki her maçı kazanmak isteyeceğiz. Sezonun iyi bitmesi için her rakibi önemseyeceğiz. Samsunspor zor bir rakip ama biz elimizden geleni yapacağız” diye konuştu.
Koruyucu Ekipman Tartışmasına Yanıt
Maçta kullandığı koruyucu ekipmanla ilgili eleştirilere de değinen Osimhen, “Şahsen internete çok bakmıyorum. Tesise geldiğimde birisi bundan bahsetti. Ben anlamıyorum bu insanları. Ligin en iyi takımına karşı mücadele edecekler ama bundan şikayet ediyorlar. Ben golümü attım, işimi yaptım, elimden geleni yaptım. Benim için önemli olan buydu” şeklinde konuştu.
Galatasaray Sevgisi ve Bağlılık
Galatasaray'a olan sevgisini bir kez daha dile getiren Osimhen, “Çok kez söyledim, söylemekten sıkılmayacağım, tekrar tekrar söyleyeceğim; Galatasaray'ı her şeyiyle seviyorum. Fırsat olduğu sürece bu armayı hep koruyacağım. Bu arma için her şeyimle mücadele edeceğim. Bunu kalbimden söylüyorum” dedi.
Kupa Maçı Sonrası Motivasyon
Kupa maçında yenilginin ardından nasıl motive olduklarını anlatan Osimhen, “Kupada yenildikten sonra daha hırslı hazırlanmamız gerekiyordu. Soyunma odasında konuştuk, geçti bu maç dedik, kendimizi motive ettik. Hocamız da bizi motive etti. Son 3 antrenmanda çok iyi mücadele ettik. Bu maçtan bile daha hırslı, daha istekli ve daha yorucu antrenmanlar oldu. Rakibe tüm saygımla söylüyorum; antrenmanlardakinden daha az yorulduk bu maçta. Galatasaray olarak sezon sonuna kadar bu şekilde devam etmek istiyoruz” ifadelerini kullandı.



