Rizespor, Kayserispor Maçı Hazırlıklarına Başladı
Rizespor Kayserispor Maçı Hazırlıkları Başladı

Rizespor, Kayserispor Karşılaşması İçin Sahaya Çıktı

Trendyol Süper Lig'in 31. haftasında önemli bir deplasman maçına hazırlanan Rizespor, çalışmalarına resmen başladı. Yeşil-mavili ekip, 25 Nisan Cumartesi günü Kayserispor ile oynayacağı mücadele öncesi Mehmet Cengiz Tesisleri'nde toplandı.

Antrenman Detayları ve Hazırlık Süreci

Teknik direktör Recep Uçar'ın yönetiminde gerçekleştirilen ilk antrenmanda, futbolcular öncelikle kapsamlı bir ısınma çalışması yaptı. Ardından, takım koordinasyonunu artırmak amacıyla 5'e 2 pas çalışması uygulandı. Antrenman, topa sahip olma oyunları ile devam etti ve son bölümde çift kale maç yapılarak tamamlandı.

Karadeniz temsilcisi, bu yoğun hazırlık programına yarın da devam edecek. Takım, deplasmandaki zorlu karşılaşma öncesi fiziksel ve taktiksel olarak en iyi formuna ulaşmayı hedefliyor. Süper Lig'deki konumunu güçlendirmek isteyen Rizespor, Kayserispor maçına odaklanmış durumda.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Sezonun bu kritik aşamasında her puanın değerli olduğu vurgulanırken, teknik ekip ve oyuncular maç için motivasyonlarını yüksek tutuyor. Taraftarlar, takımlarının bu önemli deplasman mücadelesinden olumlu bir sonuçla dönmesini bekliyor.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması