Selçuk İnan, Konyaspor Maçındaki Tartışmalı Anları İlk Kez Açıkladı
Kocaelispor Teknik Direktörü Selçuk İnan, iç sahada oynanan Konyaspor maçının son dakikalarında yaşanan ve futbol kamuoyunda geniş yankı uyandıran olaylara ilişkin ilk kez konuştu. İnan, kırmızı kart gördükten sonra tüm yedek kulübesini soyunma odasına göndermesinin arkasındaki nedenleri samimi bir şekilde paylaştı.
"Anlık Bir Reaksiyondu, Planlanmış Bir Şey Değildi"
Yaşananları anlık bir reaksiyon olarak nitelendiren Selçuk İnan, "Aslında o anlık bir şeydi. Hocalarıma 'Oyuncular da kırmızı kart görmesin. Siz de görmeyin' dedim. Malzemeciler, masörler, doktorlar, bütün herkes peşimizden içeri girmiş. Planlanmış bir şey değil, çok üzüldüğüm bir andı" ifadelerini kullandı. İnan, süregelen hatalar silsilesinin kendisini üzmeye başladığını ve bu nedenle böyle bir tavır sergilediğini belirtti.
Hakem Kararlarına İlişkin Değerlendirmeler
Selçuk İnan, hakemlerin maç yönetimlerine ilişkin önemli mesajlar verdi. Hakemlerden ricasının, saha dışındaki davranışları takıntı haline getirmemeleri olduğunu vurgulayan İnan, "Hakemlerimizden ricamız; biz çok zor bir iş yapıyoruz, tabii ki onlar da zor iş yapıyor ama saha dışında yaptığımız davranışları kendilerine takıntı haline getirmemeleri gerekiyor. Çünkü patron onlar" dedi. Ayrıca, hakemlerin sadece sahaya odaklanıp gördüklerini çalmaları gerektiğinin altını çizdi.
Kocaelispor'daki Teknik Direktörlük Serüveni ve Hedefler
Kocaelispor'da teknik direktörlük yapmaktan duyduğu gurur ve mutluluğu dile getiren İnan, kulübün finansal zorluklarını bilerek bu görevi kabul ettiğini söyledi. "Çok gururluyum ve çok mutluyum. Kocaelispor'dan teklif bekliyordum. Hiç düşünmeden ve hemen kabul ettim" diyen İnan, taraftarın desteğinin kendileri için çok önemli olduğunu vurguladı.
Sözleşme Yenileme ve Gelecek Sezon Planları
Sözleşme yenileme sürecine ilişkin konuşan Selçuk İnan, "İmza bugün, yarın atılır ve açıklanır" şeklinde konuştu. Gelecek sezon için hedeflerini paylaşan İnan, öncelikli hedeflerinin lige güçlü bir başlangıç yapmak olduğunu belirtti. "Önümüzdeki sene Kocaelispor için daha yukarıları hedefledim" diyerek iddialı hedeflerinin altını çizdi.
Kiralık Oyuncular ve Aile Yaşantısına Etkileri
Kiralık oyuncuların durumu hakkında da açıklamalarda bulunan İnan, neredeyse bütün kiralık oyuncularından memnun olduğunu ifade etti. Aile yaşantısına etkilerine değinen tecrübeli teknik adam, çok mesai harcadığını ve bazen eve gidemediğini ancak bu durumdan şikayetçi olmadığını söyledi. "Eşim de artık biliyor, bu hayatta en sevdiğim şey; işim" diyerek sözlerini tamamladı.
Selçuk İnan, taraftarı pazartesi akşamı oynanacak Başakşehir maçına destek vermeye çağırarak, oyuncuların yanında olmalarının önemine dikkat çekti.



