Kocaelispor Teknik Direktörü Selçuk İnan'dan Sezon Değerlendirmesi
Kocaelispor Teknik Direktörü Selçuk İnan, Süper Lig'in 31. haftasında oynanacak Gençlerbirliği maçı öncesi önemli açıklamalarda bulundu. İnan, sezonun son bölümüne girilirken kalan dört maçta alınabilecek en yüksek puanı hedeflediklerini vurguladı.
"Dört Maçta Alabildiğimiz Kadar Puan Almak İstiyoruz"
Selçuk İnan, "Dört maçımız kaldı. Dört maçta alabildiğimiz kadar puan almak istiyoruz. Sezon başından bu yana geçmişe dönüp baktığımda şehir olarak, Kocaelispor olarak kısmen verdiğimiz sözleri tutmuş olmanın biraz tatminliğini de yaşıyorum" dedi. İnan, takımın bu sezon gösterdiği performansla ligdeki konumuna dair değerlendirmeler yaptı.
Gençlerbirliği Maçına İlişkin Beklentiler
Pazar günü saat 14.30'da deplasmanda Gençlerbirliği ile karşılaşacak olan Kocaelispor'un hazırlıkları Körfez Brunga Tesisleri'nde devam ediyor. İnan, rakibin durumunu şu sözlerle analiz etti: "Gençlerbirliği bugün Galatasaray'la bir kupa maçı oynayacak. Hangi oyuncuları değerlendireceğini çok bilmiyoruz. Muhtemelen dinlendirdiği oyuncular da olacak. Onlar için final maçı niteliğinde geçecek bir maç. Zaten son maçlarımız genelde bizim de öyle oluyor."
İnan, maçın zorlu geçeceğini belirterek, "Çok zor bir maç olacak. Gençlerbirliği fiziksel olarak ne kadar olur bilmiyorum ama psikolojik olarak da böyle bir şey hissedebilirler, sezon boyunca bütün takımların hissettiği bir yorgunluk. O yüzden maçla ilgili çok bir şey değiştireceğini de düşünmüyorum" ifadelerini kullandı.
"Ligin En Renkli Takımı Olduk"
Selçuk İnan, takımın bu sezonki performansına dair gurur verici açıklamalar yapmayı sürdürdü: "Şampiyonluğa oynayan takımları bir yerde tutarsak bana sorarsanız ligin en renkli takımı olduk. Konuşulan, sevilen, desteklenen ne derseniz deyin taraftarıyla, camiasıyla bir takım olduk. Bu kadar uzun yıllardan sonra lige çıkmak ve bunu insanlara göstermek başlı başına çok önemli bir olaydı."
İnan, taraftarlara ve camiaya teşekkür ederek, "O yüzden sizi, taraftarlarımızı, herkesi canı gönülden tebrik ediyorum. Size yakıştı, herkes de fazlasıyla görevini yerine getirdi" dedi. Gelecek hedeflerine de değinen İnan, "Şimdi amaç kazanabildiğimiz kadar puan kazanmak ve en azından bu sene göstermiş olduğumuz performansın üstüne çıkarak önümüzdeki yıllarda bir hedef yakalamak. Bunun için de çalışıp uğraşacağız" şeklinde konuştu.
Massadio Haidara'dan Zorlu Maç Yorumu
Kocaelispor futbolcusu Massadio Haidara da Gençlerbirliği maçının zorlu geçeceğini ifade etti. Haidara, "Zor bir maç olacağını düşünüyorum. Aslında her hafta her maç zor, zor bir lig. Onlar da düşmemek için mücadele ediyor. Düşmemek için mücadele eden takımlara karşı oynamak zor" dedi.
Haidara, takımın durumunu şöyle özetledi: "Bizler de aslında matematiksel olarak hala herhangi bir şeyi güvene almış değiliz. Biz de bu maça iyi hazırlanarak üç puan almak için çabalayacağız. Ve artık yerimizi sağlamlaştıracağız." Futbolcu, Göztepe maçının sezonun en iyi performans gösterdikleri maçlardan biri olduğunu da sözlerine ekledi.
Kocaelispor, sezonun kalan bölümünde alacağı puanlarla ligdeki konumunu güçlendirmeyi hedefliyor. Takımın antrenmanları, düz koşu, ısınma ve istasyon çalışmalarıyla titizlikle sürdürülüyor.



