Suçlu varsa benim! Tedesco'dan Fenerbahçe derbi yenilgisi sonrası açıklamalar
Suçlu varsa benim! Tedesco'dan derbi sonrası açıklamalar

Tedesco: Suçlu varsa benim

Fenerbahçe Teknik Direktörü Domenico Tedesco, Süper Lig'de Galatasaray'a 3-0 kaybettikleri derbinin ardından açıklamalarda bulundu. İlk derbisinde mağlup olan ve şampiyonluk şansını büyük ölçüde kaybeden Alman çalıştırıcı, sorumluluğu üstlenerek oyuncularına sahip çıktı.

Maç değerlendirmesi

Tedesco, maçın ilk bölümünde iyi oynadıklarını ancak gol atamadıklarını belirtti: 'Gol atamamamız çılgınca geliyor; girdiğimiz pozisyonları düşününce yazık oldu ama bunlar futbolun bir parçası. Penaltı kırılma anı oldu. Sonrasında işler bizim için zora girdi. Taç atışından golü yedik; Osimhen harika bir gol attı. Rakibimizin de kalitesini kabul etmemiz gerekiyor.'

Sorumluluk üstleniyor

Deneyimli teknik adam, oyuncularını savunarak şunları söyledi: 'Eğer bir suçlu varsa, maçta benimsenen oyunla ilgili suçlu kişi benim. Oyuncuların bir suçu yok. Kerem kaç defa savunma arkasına koşu attı, Sanchez ile mücadeleye girdi, ayağa kalktı.'

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

Samandıra kapalı olmalı

Tedesco, antrenman sahalarının herkese açık olmasından rahatsız olduğunu ifade etti: 'Samandıra'nın kapalı olması beni mutlu eder. Rakiplerimiz ne yapmamız gerektiğini biliyordu. Kimseyi şaşırtamıyoruz. Sahalarımız herkese açık. Herhangi bir apartman kiralayıp antrenmanı izleyebilirsiniz.'

Transfer ve gelecek

Alman teknik direktör, transfer için doğru zaman olmadığını vurgulayarak: 'Şampiyonluk şansımızı bilmiyorum ama yapmam gereken işime odaklanmam. Transfer için doğru zaman değil. Sezon bittikten sonra analiz yapacağız, konuşacağız.' dedi. Önümüzdeki maçta Ederson, Guendouzi, Archie ve Mert Müldür'ün sakatlıkları nedeniyle forma giyemeyeceğini de sözlerine ekledi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması