A Milli Futbol Takımı'nın kalecisi Uğurcan Çakır, 2026 Dünya Kupası'na grup aşamasında veda etmelerinin ardından sosyal medya hesabından duygusal bir açıklama yaptı. 24 yıl aradan sonra turnuvaya katılma başarısı gösteren milli takım, gruptan çıkamayarak erken veda etti.
Uğurcan Çakır'ın Duygusal Paylaşımı
Uğurcan Çakır, yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi: "Bu noktaya gelebilmek için çok çalıştık, çok emek verdik, çok mücadele ettik. Ancak demek ki bir yerlerde eksik kaldık, hatalar yaptık ve 24 yıl sonra katıldığımız bu turnuvaya erken veda ettik. Bunun üzüntüsünü tarif etmek gerçekten çok zor."
Taraftarlardan Özür Diledi
Milli kaleci, açıklamasında tüm Türkiye'den özür dileyerek, "Bizi 7'den 70'e destekleyen, dualarıyla ve sevgisiyle yanımızda olan ülkemizin her bir ferdinden içtenlikle özür diliyorum. Bugün turnuvaya bir galibiyetle veda edebilmek için sahada elimizden gelen her şeyi yaptık ve bunu başardık." dedi.
Gelecek İçin Kararlılık Mesajı
Uğurcan Çakır, sözlerini şöyle tamamladı: "Bu forma için, bu bayrak için daha iyisini başarmak adına her zaman daha çok çalışmaya devam edeceğiz."
2026 Dünya Kupası'nda A Milli Futbol Takımı, grup aşamasında oynadığı maçlarda sadece bir galibiyet alarak turnuvaya veda etmişti. Takımın turnuva performansı taraftarlar arasında hayal kırıklığı yaratırken, Uğurcan Çakır'ın bu samimi açıklaması birçok kişi tarafından takdirle karşılandı.



