Yüksel Yıldırım: Bilerek Bu Hakemi Gönderdiler, Samsunspor'u Doğramaya Geldi
Samsunspor, Ziraat Türkiye Kupası'nda sahasında Trabzonspor'a penaltı atışları sonucu 3-1 mağlup oldu. Karşılaşmanın ardından Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, maçın hakemi Atilla Karaoğlan ve Merkez Hakem Kurulu'na (MHK) yönelik çok sert ifadeler kullandı.
"Biz Artık MHK'yı Kesinlikle Tanımıyoruz"
Maçın hakem faktörüyle kaybedildiğini savunan Yüksel Yıldırım, "Öncelikle bugün 23 Nisan, tüm ülkemizin çocuklarının bayramını kutluyorum. Turu geçerek çocuklara hediye etmek istedik ama olmadı. Olmamasının tek sebebi, herkesin gördüğü gibi hakem faktörü. Buradan TFF'yi ve MHK'yı kutluyorum. Bravo, tebrik ederim. 3 hafta önce Rize'de aynı hakem bizi doğradı. Faul yapıldı, ardından gol yedik. Hocamız 18 senedir dünyada birçok yerde takım çalıştırmış; dördüncü hakemin koluna dokunduğu için kırmızı kartla gönderildi. Çünkü hakem art niyetliydi. Açık ve net söylüyorum: Biz artık MHK'yı kesinlikle tanımıyoruz" dedi.
"Yere Düşen Her Trabzonsporlu İçin Faul Çaldı"
Yıldırım, düşen her Trabzonsporlu oyuncu için faul çalındığını, kendi lehlerine olan pozisyonların ise görmezden gelindiğini belirterek, "Ferhat hocama defalarca yazdım, bir kere geri dönüp cevap vermedi. Kibarlık yapmadı ama işi olunca arıyorlar. Bunları kenara yazıyorum. Bugün Samsunspor camiasının bu mutlu gününü rezil ettiler. Bilerek bu hakemi buraya gönderdiler. Biz gerekli uyarıyı yaptık, hocanın takdirlerini gördünüz. Yere düşen her Trabzonsporlu için faul çaldı, bize tam tersi. Her şeyi Trabzon tarafına kullandı. Hakem faktörü açık ve net vardı. Oyuncularım aslanlar gibi mücadele etti, ama hakem bizi 10 kişi bıraktı" ifadelerini kullandı.
"Bugün Bu Hakem Buraya Samsunspor'u Doğramaya Geldi"
Hakemin Samsunspor'u doğramak ve Trabzonspor'u finale taşımak için bilerek atandığını öne süren Yıldırım, "Orada 19 numara neydi? Öyle bir faul yaptı ki ayağını kaldırarak atağımızı durdurdu. İkinci sarıdan kırmızı görmesi gerekirken göstermedi. Bu açık ve net. Bugün bu hakem buraya Samsunspor'u doğramaya geldi. Trabzonspor'u finale taşımak için ilk adımı attılar. Hepsi hesaplanmış. Ben artık susmayacağım. Nasıl Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş konuşuyorsa bugün ben de konuşuyorum. Biz büyük takım olma yolunda adımlar atıyorduk. Demek ki doğru yoldayız. Bugün Samsunspor gösterdi: Trabzon karşısında yenilmedik, bizi hakem de yenemedi. Penaltılarda maalesef tecrübemiz olmadığı için yapamadık" dedi.
"Bizim Sesimizi Duyan Yok"
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a seslenerek futbola neşter vurulmasını talep eden Yıldırım, "Bizi bugün 85 milyonun huzurunda doğradı. Eyyamcı olduğunu televizyonlarda duyuyordum, eski hakemlerden dinliyordum, inanmıyordum. Ama Rize maçında gördüm, şimdi burada gözlerimle canlı gördüm. Kabullenemiyorum. Bir takımın geleceğiyle böyle oynayamazsınız. Biz Trabzonspor gibi ligin üçüncüsü değiliz, Avrupa'ya gitmek istiyoruz. Bunun yolu kupaydı. Ama bizi hakemle yendiler. Helal olsun diyorum. MHK ve TFF bize inadına aynı hakemi gönderdi. Göz göre göre, kör göze parmak sokar gibi olmaz arkadaşlar. Cumhurbaşkanımıza sesleniyorum: Artık bu futbola da bir neşter vurun. Cumhurbaşkanım, Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş bas bas bağırıyor, bütün Anadolu takımları bağırıyor. Bizim sesimizi duyan yok. Bu hakemlerin dokunulmazlığı mı var, gerçekten anlamıyorum" sözlerine yer verdi.



