2026 İkinci Değerlendirme Toplantısı AOSB'de Gerçekleştirildi
Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi (AOSB), 2026 yılının ikinci değerlendirme toplantısına ev sahipliği yaptı. Toplantı, AOSB Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Sütcü ve yönetiminin liderliğinde gerçekleştirildi.
Toplantıda, AOSB'nin üretim kapasitesini artıran, yatırım ortamını güçlendiren ve sanayicilere daha nitelikli hizmet sunulmasını sağlayan projeler ele alındı. Bölgenin geleceğine yön verecek çalışmalar konusunda fikir birliği sağlandı.
Başkan Sütcü: Güçlü Sanayi, Güçlü Türkiye'nin Temelidir
AOSB Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Sütcü, toplantıda yaptığı konuşmada, güçlü sanayinin güçlü şehirlerin ve güçlü bir Türkiye'nin temelini oluşturduğunu kaydetti. Sütcü, 'Katılımcı yönetim anlayışımız, güçlü kurumsal yapımız ve ortak hedefler etrafında kenetlenen çalışma kültürümüz sayesinde bölgemize değer katmayı sürdürüyoruz' dedi.
Sütcü, 'Yatırım, üretim, istihdam ve sürdürülebilir büyüme alanlarında attığımız her adımda sanayicilerimizden aldığımız güç ve paydaşlarımızla kurduğumuz iş birliği en önemli motivasyon kaynağımızdır' ifadelerini kullandı.
Geleceğin Sanayisini Şekillendiren Projeler
AOSB olarak yalnızca bugünün ihtiyaçlarına cevap veren değil, geleceğin sanayisini şekillendiren projeler üretmeye devam ettiklerinin altını çizen Sütcü, bölgenin kalkınması için kararlılıkla çalıştıklarını belirtti. Toplantıda, sanayicilerin talepleri ve bölgenin altyapı ihtiyaçları da detaylı bir şekilde görüşüldü.
Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi, Türkiye'nin önemli sanayi merkezlerinden biri olarak, üretim ve istihdamda büyük bir rol oynamaya devam ediyor. 2026 yılı hedefleri doğrultusunda yapılan bu değerlendirme toplantısı, bölgenin gelecek vizyonunu netleştirdi.



