Eskişehir Maden Ocağı Kazası: 2 İşçi Taş Kırma Kuyusuna Düştü, Kurtarıldı
Eskişehir'de maden kazası: 2 işçi kurtarıldı

Eskişehir'in Sivrihisar ilçesinde bir maden ocağında meydana gelen kazada, taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi itfaiye ekiplerince kurtarıldı. Olay, Sivrihisar ilçesi kırsal Böğürtlen Mahallesi'ndeki bir maden ocağında gerçekleşti.

Kaza Nasıl Oldu?

Edinilen bilgilere göre, maden ocağında çalışan Nihat E. (27) ve Bekir A. (52) isimli işçiler, silo üzerinde çalışırken dengesini kaybederek taş kırma kuyusuna düştü. Olayın ardından diğer işçiler durumu hemen yetkililere bildirdi.

Kurtarma Çalışmaları

İhbar üzerine olay yerine jandarma, Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü Ambulans Servisi Başhekimliği ve Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri, kısa sürede kuyuya ulaşarak işçileri bilinçleri açık bir şekilde çıkardı. İlk müdahalenin ardından işçiler, Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması

İşçilerin Durumu

Hastaneye kaldırılan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Yetkililer, olayla ilgili inceleme başlatıldığını duyurdu.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması