Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran-ABD mutabakatından memnuniyet duyduğunu açıkladı
Erdoğan: İran-ABD mutabakatından memnuniyet duyuyoruz

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesinde, İran ile Amerika Birleşik Devletleri arasında varılan mutabakattan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. İletişim Başkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, görüşmede Türkiye-İran ikili ilişkilerinin yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı.

Erdoğan: Türkiye barış sürecine destek vermeye hazır

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye'nin sürecin barışçıl şekilde sonuçlanması için her türlü desteği vermeye hazır olduğunu ifade etti. Erdoğan, müzakere sürecini sabote etmeye yönelik girişimlere karşı dikkatli olunmasının önemine vurgu yaptı.

Bölgesel barış için adımlar

Görüşmede yeni dönemde bölgesel barışı güçlendirecek adımların atılmasının gerekli olduğunu dile getiren Erdoğan, Türkiye'nin bu yönde çalışmayı sürdüreceğini kaydetti. Ayrıca, Türkiye ile İran arasındaki ticari, mali ve enerji alanlarındaki iş birliğinin geliştirilmesine yönelik adımların devam edeceğini söyledi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması
Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması