Fenerbahçe Spor Kulübü ve Fenerbahçe Futbol AŞ, Yönetim Kurulu toplantılarını haftalık bazda yapma kararı aldı. Geçmiş dönemde ayda bir veya daha uzun aralıklarla gerçekleştirilen toplantılar, Başkan Aziz Yıldırım'ın talimatıyla daha sık hale getirildi.
İlk haftalık toplantı yapıldı
15 Haziran'da gerçekleştirilen ilk Yönetim Kurulu toplantısının ardından bir hafta içinde ikinci rutin toplantı yapıldı. Toplantı, Chobani Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi'nde eş zamanlı olarak gerçekleştirildi.
Gündemde transferler ve kamp süreci
Toplantıda futbol takımlarının kamp ve hazırlık süreçleri, olası transferler, iktisadi projeler ve ticari faaliyetler, mali işler, finansal konular ile gelir ve kaynak yaratmaya yönelik çalışmalar detaylı şekilde değerlendirildi. Ayrıca bir hafta önce yapılan görev dağılımının ardından hayata geçirilen çalışmalar ve planlanan projeler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
Şampiyonluk hedefi doğrultusunda hazırlık
Kulübün 120'nci yılında şampiyonluk hedefi doğrultusunda teknik direktör İsmail Kartal ile futbol direktörü Oğuz Çetin'in yürüttüğü hazırlık süreçleri de toplantının gündem maddeleri arasında yer aldı. Yönetim, futbol takımının 5 Temmuz'da başlayacak Avusturya kampı öncesinde Topuk Yaylası Kamp Tesisleri'nde takımla bir araya gelmesine yönelik planlamayı da görüştü.



