Galatasaray, Trendyol Süper Lig'in kritik derbi maçı öncesinde hazırlıklarını sürdürüyor. Sarı-kırmızılı ekip, teknik direktör Okan Buruk yönetiminde bugün yaptığı antrenmanla derbiye hazırlıklarını devam ettirdi.
Antrenman detayları
Florya Metin Oktay Tesisleri'nde gerçekleştirilen idmanda, oyuncuların ısınma hareketlerinin ardından pas ve top kapma çalışmaları yaptığı belirtildi. Antrenmanın ana bölümünde ise taktiksel çalışmalara ağırlık verildiği öğrenildi.
Eksik oyuncular
Galatasaray'da sakatlıkları bulunan bazı oyuncuların antrenmana katılmadığı, tedavilerine devam edildiği ifade edildi. Teknik heyet, derbi öncesinde takımın form durumunu yükseltmek için yoğun çaba harcıyor.
Öte yandan, sarı-kırmızılı taraftarların derbi maçına büyük ilgi gösterdiği ve biletlerin hızla tükendiği bilgisi paylaşıldı. Galatasaray yönetimi, taraftarların desteğiyle derbiden galibiyetle ayrılmayı hedefliyor.



