Mert Müldür'den Dünya Kupası Veda Mesajı
A Milli Futbol Takımı, 2026 Dünya Kupası'na grup aşamasında veda etti. Milli futbolcu Mert Müldür, turnuvaya veda sonrası sosyal medya hesabından bir paylaşım yaparak duygularını ifade etti.
Müldür, paylaşımında şu ifadelere yer verdi: '24 yıl sonra yeniden Dünya Kupası'nda ülkemizi temsil etmenin gururunu yaşadık. Ancak bu hikaye burada bitmemeliydi. Maalesef hedeflediğimiz sonuçları alamadık ve ülkemizi istediğimiz gibi sevindiremedik. Dolayısıyla hepimiz hala çok büyük hayal kırıklığı yaşıyoruz.'
Gelecek Turnuvalar İçin Kararlılık
Genç futbolcu, mesajının devamında geleceğe odaklandıklarını belirtti: 'Şimdi önümüze bakıp daha çok çalışacak, gelecek turnuvalarda bayrağımızı en iyi şekilde temsil etmek için elimizden geleni yapacağız. İyi günde, kötü günde; Ne mutlu Türküm diyene!'
2026 Dünya Kupası, Türkiye'nin 24 yıl aradan sonra katıldığı ilk Dünya Kupası olma özelliğini taşıyordu. Takım, turnuvada beklenen performansı gösteremeyerek grup aşamasında elendi.
Milli Takımın Performansı
Ay-Yıldızlı ekip, turnuvada oynadığı maçlarda istediği sonuçları alamadı. Mert Müldür, bu durumun tüm takım arkadaşları için büyük bir hayal kırıklığı olduğunu vurguladı.
Müldür'ün paylaşımı, taraftarlar arasında da geniş yankı uyandırdı. Birçok futbolsever, oyuncunun sözlerine destek vererek, milli takımın gelecekte daha başarılı olacağına inandıklarını ifade etti.



