İsmet Taşdemir: Bu sezona yazık oldu!
İsmet Taşdemir: Bu sezona yazık oldu!

Sivasspor Teknik Direktörü İsmet Taşdemir, Trendyol 1. Lig'in 37. haftasında Iğdır FK'yı evinde 2-1 mağlup ettikleri maçın ardından basın toplantısında konuştu. Taşdemir, sezonun genel değerlendirmesini yaparak üzüntüsünü dile getirdi.

Sezon Değerlendirmesi

Taşdemir, 'Bizim için yolun sonu geldi. Çok az da olsa şansımız var ama yetmedi. Son maçı galibiyetle kapattık. Bu sezona yazık oldu. Başlangıcı iyi oldu ama play-off hedefine ulaşamadık, bu yüzden üzgünüz. Oyuncularımı tebrik ediyorum, güzel bir galibiyet aldık' ifadelerini kullandı.

Takım Performansı

Teknik direktör, sezon başındaki iyi performansa rağmen play-off hedefine ulaşamamanın üzüntüsünü yaşadıklarını belirtti. Oyuncularının son maçtaki mücadelesinden memnun olduğunu vurgulayan Taşdemir, takımın gelecek sezon için daha iyi hazırlanması gerektiğini sözlerine ekledi.

Pickt makale sonrası afişi — aile illüstrasyonlu ortak alışveriş listesi uygulaması
Geniş Pickt afişi — Telegram için ortak alışveriş listesi uygulaması